مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-26اقتصادي

 کسب درآمد از بافت فرش و گلیم در خانه توسط مددجویان کمیته امداد البرز


رییس اداره راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از ایجاد 1500 طرح قالیبافی و گلیم بافی در سال جاری به منظور ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس اداره راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز از ایجاد 1500 طرح قالیبافی و گلیم بافی در سال جاری به منظور ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار خبر داد.

غلامحسین پورمنافی در گفت و گو با ایسنا گفت: در راستای حمایت و توسعه مشاغل خانگی برای اعضای تحت پوشش، سال گذشته 820 طرح قالیبافی و گلیم بافی برای زنان سرپرست خانوار توسط کمیته امداد و شرکت های تعاونی تحت پوشش ایجاد شد که توسط مددجویان در حال بافت است.

ایجاد 1500 طرح برای سال جاری هم برنامه ریزی شده که تاکنون 600 متقاضی آن شناسایی شده و مابقی آن هم در حال شناسایی و اجرا است.

وی افزود: کمیته امداد بر اساس وظایفی که برای آن تعریف شده، ایجاد اشتغال برای نیازمندان و محرومین را در اولویت کار خود قرار داده است.

بر این اساس ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار از طریق توسعه و حمایت از مشاغل خانگی یکی از برنامه های این نهاد است.

پورمنافی افزود: پس از شناسایی اولیه توسط همکاران حوزه اشتغال، متقاضیان واجد شرایط به دو شرکت تعاونی راهبر شغلی کمیته معرفی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کسب درآمد از بافت فرش و گلیم در خانه توسط مددجویان کمیته امداد البرز

 کسب درآمد از بافت فرش و گلیم در خانه توسط مددجویان کمیته امداد البرز